Հաճախորդի ճանապարհային քարտեզ
Նախնական գրանցման փուլ
  1. Ընտրել կազմակերպության անվանումը։ Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ անվանումը չպետք է համընկնի Հայաստանում արդեն գրանցված մեկ այլ իրավաբանական անձի անվան հետ, չպետք է համընկնի կամ ամբողջությամբ պարունակի ՀՀ պետական ​​կառավարման մարմինների անվանումները, չպետք է համընկնի միջազգային կազմակերպությունների անվանումների հետ, պարունակի վիրավորանքներ կամ վիրավորական բառեր կամ արտահայտություններ, որոնք հակասում են ազգային հոգևոր արժեքներին, մարդասիրության և բարոյականության սկզբունքներին: Ինչպես նաև, եթե անվանումը պարունակում է «Հայաստան» բառը և այդ բառի ածանցյալները, ապա լրացուցիչ պետական ​​տուրքը կկազմի 600.000 դրամ / միանվագ։
  2. Ընտրել կազմակերպության գտնվելու վայրը (հասցեն)։ Եթե ներկա պահին չունեք գրասենյակային տարածք, մենք կարող ենք տրամադրել իրավաբանական հասցե:
  3. Սահմանել կազմակերպության կանոնադրական կապիտալը, կազմակերպության անդամների բաժնետոմսերի չափերը:
  4. Տրամադրել կազմակերպության անդամների (հիմնադիրների) մասին տեղեկատվություն՝ քաղաքացիություն, անուն, ազգանուն, անձնագրի տվյալներ, հասցե: Իրավաբանական անձի դեպքում՝ հիմնադրման երկիր, անվանում, պետական ​​գրանցման տվյալներ, հասցե։
  5. Տրամադրել գործադիր մարմնի ղեկավարի (տնօրեն, գլխավոր տնօրեն կամ նախագահ) մասին տեղեկություններ․ քաղաքացիություն, անուն, ազգանուն, անձնագրի տվյալներ, հասցե, հեռախոսահամար, էլեկտրոնային փոստի հասցե, սոցիալական քարտի համար, եթե առկա է (եթե ոչ, ապա կարող եք սոցքարտը ստանալ մեր օգնությամբ):
  6. Որոշել՝ արդյոք կազմակերպությանը կնիք անհրաժեշտ է, թե ոչ (ՀՀ-ում հնարավոր է աշխատել առանց կնիքի):
  7. Սահմանել հարկային համակարգ։
  8. Որոշել՝ արդյոք գործունեությունը պահանջում է սերտիֆիկացում և/կամ լիցենզավորում:
  9. Եթե ​​գործունեությունը կապված է Ռուսաստան - Հայաստան - Եվրոպա ապրանքաշրջանառության հետ, մաքսային ներկայացուցչից ճշտել՝ արդյոք կան արտահանման սահմանափակումներ։
  10. Ընտրել գործունեության տեսակը։
Գրանցման փուլ
Անձնական մենեջերի հետ․

  1. Գնալ նոտար՝ անձնագրի նոտարական կարգով վավերացված թարգմանություն ստանալու համար:
  2. Ստանալ սոցիալական քարտի համար։
  3. Գնալ Հայաստանի Հանրապետության իրավաբանական անձանց պետական ​​ռեգիստրի գործակալություն։ Փաստաթղթերը ներկայացնելուց հետո 20 րոպեի ընթացքում իրավաբանական անձը գրանցված կլինի։ Կնիքը (անհրաժեշտության դեպքում) պատրաստ կլինի ընկերության գրանցումից հետո 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
  4. Հաշվապահի անունով լիազորագրի հիման վրա հաշվառում հարկային մարմնում։
  5. Հաշվապահական ծառայություններ մատուցելու մասին պայմանագրի ստորագրում։
Բանկային հաշվի բացում
Գրանցումից և ՍՊԸ-ի պետական ​​գրանցման մասին քաղվածք, կանոնադրություն ստանալուց, ինչպես նաև մեր կողմից փաստաթղթերի հավաքագրումից հետո գնում ենք բանկ (բանկային հաշվի բացման ժամանակ տնօրենի ներկայությունը պարտադիր է):
Իրավաբանական անձի ընթացիկ սպասարկում
  1. Շրջանառության մեջ կանխիկ գումար օգտագործելու դեպքում ՀԴՄ-ի գրանցում։
  2. Եթե կան վարձու աշխատողներ, ապա գրանցման համար աշխատողների մասին տեղեկությունների տրամադրում: Պահանջվող տեղեկություն՝ անձնագրի տվյալներ, սոցիալական քարտի համար, ընթացիկ հաշվի համար, պաշտոն, աշխատավարձ, պարտականություններ, բնակության հասցե Հայաստանում։ ՍՊԸ-ում, ԲԲԸ-ում կամ ՓԲԸ-ում տնօրենի՝ կազմակերպությունում գրանցված աշխատող լինելը պարտադիր է:
  3. Մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 5-ը մենեջերին բանկային քաղվածքի տրամադրում (եթե բանկին երկրորդ հասանելիություն չկա):
  4. Բանկային էքվայրինգ օգտագործելու դեպքում էլեկտրոնային չեկերի գրանցում հարկային մարմնում։
Հարկեր և հաշվապահություն
  1. Աշխատավարձի վճարում մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 15-ը (միանվագ վճարում)։
  2. Անձնական եկամտահարկի (աշխատահարկ) վճարումը կատարվում է աշխատավարձի վճարման հետ միաժամանակ:
  3. Վարձակալության պայմանագրով հարկի վճարումը կատարվում է վճարման հետ նույն օրը (հարկը կազմում է 10%):
  4. Կորպորատիվ հարկերի վճարումը կատարվում է մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 20-ը:
Пользовательское соглашение
հասցեն՝ Երեւան, Եկմալյան 1
Հեռախոս՝ +374 94 069-911
E-mail՝ info@onebusiness.am
Լիլիթ Սահակյան, CEO One Business