սեղմելով կոճակը՝ դուք համաձայնություն եք տալիս ձեր անձնական տվյալների մշակմանը
Նախնական գրանցման փուլ
Ընտրել կազմակերպության անվանումը։ Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ անվանումը չպետք է համընկնի Հայաստանում արդեն գրանցված մեկ այլ իրավաբանական անձի անվան հետ, չպետք է համընկնի կամ ամբողջությամբ պարունակի ՀՀ պետական կառավարման մարմինների անվանումները, չպետք է համընկնի միջազգային կազմակերպությունների անվանումների հետ, պարունակի վիրավորանքներ կամ վիրավորական բառեր կամ արտահայտություններ, որոնք հակասում են ազգային հոգևոր արժեքներին, մարդասիրության և բարոյականության սկզբունքներին: Ինչպես նաև, եթե անվանումը պարունակում է «Հայաստան» բառը և այդ բառի ածանցյալները, ապա լրացուցիչ պետական տուրքը կկազմի 600.000 դրամ / միանվագ։
Ընտրել կազմակերպության գտնվելու վայրը (հասցեն)։ Եթե ներկա պահին չունեք գրասենյակային տարածք, մենք կարող ենք տրամադրել իրավաբանական հասցե:
Սահմանել կազմակերպության կանոնադրական կապիտալը, կազմակերպության անդամների բաժնետոմսերի չափերը:
Տրամադրել կազմակերպության անդամների (հիմնադիրների) մասին տեղեկատվություն՝ քաղաքացիություն, անուն, ազգանուն, անձնագրի տվյալներ, հասցե: Իրավաբանական անձի դեպքում՝ հիմնադրման երկիր, անվանում, պետական գրանցման տվյալներ, հասցե։
Տրամադրել գործադիր մարմնի ղեկավարի (տնօրեն, գլխավոր տնօրեն կամ նախագահ) մասին տեղեկություններ․ քաղաքացիություն, անուն, ազգանուն, անձնագրի տվյալներ, հասցե, հեռախոսահամար, էլեկտրոնային փոստի հասցե, սոցիալական քարտի համար, եթե առկա է (եթե ոչ, ապա կարող եք սոցքարտը ստանալ մեր օգնությամբ):
Որոշել՝ արդյոք կազմակերպությանը կնիք անհրաժեշտ է, թե ոչ (ՀՀ-ում հնարավոր է աշխատել առանց կնիքի):
Սահմանել հարկային համակարգ։
Որոշել՝ արդյոք գործունեությունը պահանջում է սերտիֆիկացում և/կամ լիցենզավորում:
Եթե գործունեությունը կապված է Ռուսաստան - Հայաստան - Եվրոպա ապրանքաշրջանառության հետ, մաքսային ներկայացուցչից ճշտել՝ արդյոք կան արտահանման սահմանափակումներ։
Ընտրել գործունեության տեսակը։
Գրանցման փուլ
Անձնական մենեջերի հետ․
Գնալ նոտար՝ անձնագրի նոտարական կարգով վավերացված թարգմանություն ստանալու համար:
Ստանալ սոցիալական քարտի համար։
Գնալ Հայաստանի Հանրապետության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալություն։ Փաստաթղթերը ներկայացնելուց հետո 20 րոպեի ընթացքում իրավաբանական անձը գրանցված կլինի։ Կնիքը (անհրաժեշտության դեպքում) պատրաստ կլինի ընկերության գրանցումից հետո 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Հաշվապահի անունով լիազորագրի հիման վրա հաշվառում հարկային մարմնում։
Հաշվապահական ծառայություններ մատուցելու մասին պայմանագրի ստորագրում։
Բանկային հաշվի բացում
Գրանցումից և ՍՊԸ-ի պետական գրանցման մասին քաղվածք, կանոնադրություն ստանալուց, ինչպես նաև մեր կողմից փաստաթղթերի հավաքագրումից հետո գնում ենք բանկ (բանկային հաշվի բացման ժամանակ տնօրենի ներկայությունը պարտադիր է):
Իրավաբանական անձի ընթացիկ սպասարկում
Շրջանառության մեջ կանխիկ գումար օգտագործելու դեպքում ՀԴՄ-ի գրանցում։
Եթե կան վարձու աշխատողներ, ապա գրանցման համար աշխատողների մասին տեղեկությունների տրամադրում: Պահանջվող տեղեկություն՝ անձնագրի տվյալներ, սոցիալական քարտի համար, ընթացիկ հաշվի համար, պաշտոն, աշխատավարձ, պարտականություններ, բնակության հասցե Հայաստանում։ ՍՊԸ-ում, ԲԲԸ-ում կամ ՓԲԸ-ում տնօրենի՝ կազմակերպությունում գրանցված աշխատող լինելը պարտադիր է:
Մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 5-ը մենեջերին բանկային քաղվածքի տրամադրում (եթե բանկին երկրորդ հասանելիություն չկա):
Բանկային էքվայրինգ օգտագործելու դեպքում էլեկտրոնային չեկերի գրանցում հարկային մարմնում։
Հարկեր և հաշվապահություն
Աշխատավարձի վճարում մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 15-ը (միանվագ վճարում)։
Անձնական եկամտահարկի (աշխատահարկ) վճարումը կատարվում է աշխատավարձի վճարման հետ միաժամանակ:
Վարձակալության պայմանագրով հարկի վճարումը կատարվում է վճարման հետ նույն օրը (հարկը կազմում է 10%):
Կորպորատիվ հարկերի վճարումը կատարվում է մինչև յուրաքանչյուր ամսվա 20-ը: